UDRUGA ZA PREVENCIJU PREKOMJERNE TEŽINE

ASSOCIATION FOR OVERWEIGHT PREVENTION

Osnovana je u listopadu 2002. godine.
Naša je želja potaknuti svaku osobu na preuzimanje odgovornosti za vlastito zdravlje, jer se samo znanjem o ispravnom načinu življenja, pravilnom prehranom i fizičkom aktivnošću, može raditi na osobnoj prevenciji.

Djeca

DJECA I TV REKLAME

Dominacija marketinga u Americi i u svijetu dovela je do lošeg odnosa prema prehrambenim navikama.

DJECA I TV REKLAME

 

DJECA ZBOG TV-REKLAMA KONZUMIRAJU VIŠE NEZDRAVE HRANE

Dominacija marketinga u Americi i u svijetu dovela je do lošeg odnosa prema prehrambenim navikama.

TV-reklame potiču djecu na konzumiranje kaloričnije hrane i pića, poput raznih slatkiša i zašećerenih gaziranih pića, stoji u izvješću Medicinskog instituta Američke akademije znanosti čiji su znanstvenici proveli istraživanje o toj temi, prenosi AP.

 

 

 "Dominantna tendencija današnjeg marketinga u Americi, ali i u svijetu, kada je riječ o prehrambenim proizvodima i gaziranim pićima je dugoročno dovesti u opasnost zdravlja naše djece", sa žaljenjem je ustvrdio voditelj liječničkog tima koji je proveo istraživanje dr. Michael McGinnis.


"Otprije je poznato i neprestano se ponavlja da bi američka djeca i mladi trebali usvojiti zdrave prehrambene navike koji će kod njih onemogućiti prerani razvoj nekih kroničnih bolesti, primjerice dijabetesa. Svi znamo da treba jesti manje kaloričnu hranu kao što su čokoladice, piti što manje zašećerenih gaziranih pića i jesti što manje obroka u restoranima brze hrane", dodaje McGinnis te upozorava da su upravo ti proizvodi najzastupljeniji u tv-reklamama, a poznato je da one imaju ogroman utjecaj na djecu i mlade, prenosi Reuters.


U posljednjih 40 godina u SAD-u se broj debele djece i adolescenata (od 6 do 19 godina) utrostručio. Samo u prošloj godini određene su tvrtke prehrambenih proizvoda potrošile 10 milijardi dolara na reklamiranje najnovijih gaziranih pića, čokoladica i obroka namijenjenih ciljanom dijelu publike - mladima i adolescentima. Četiri od deset reklamiranih proizvoda djeca u SAD-u mogu kupiti bez prisutnosti roditelja.


Demokratski senator iz Iowe Tom Harkin, koji je potaknuo pokretanje ovog istraživanja, rekao je kako ga zaključci izvješća Instituta nisu nimalo iznenadili. "Svi rado zamišljamo da ljudi koji rade na takvim reklamama obožavaju djecu, no jasno nam je da iza svega stoji profit i da je riječ o pukom manipuliranju onima na koje smo najosjetljiviji i onima koji su najmanje zaštićeni - našom djecom".



Izvor: VIP portal, Četvrtak, 08 Prosinac 2005 Piše: Toni Grossi 

VREĆICA ČIPSA = 12,5 ŽLIČICA ULJA


Znanstvenici iz Britanske zaklade za zaštitu srca (BHF) izračunali su da osobe koje konzumiraju jednu vrećicu čipsa dnevno u kojoj se nalazi 35g čipsa, u organizam godišnje unesu 5 litara ulja.  Britanci na primjer svake 3 minute pojedu tonu čipsa, pa se ubrajaju u najbrojnije konzumente čipsa. Kao usporedba može poslužiti činjenica da  Britanci svakih 14 sati napune jedan olimpijski bazen uljem iz čipsa. Znanstvenici su također ustvrdili da svako 5. dijete koje je sudjelovalo u istraživanju čips jede 2x dnevno, a neki i češće što je ozbiljna prijetnja njihovom zdravlju.  To je jedan od bitinijh razloga kampanje koju će provesti BHF, pa već rade na izradi plakata s fotografijom na kojoj će biti prikazana djevojčica koja ispija bocu ulja, a ispod fotografije će pisati :"Ono što je ušlo u čips, ući će i u tvoj organizam". Tijekom 2005. u Velikoj Britaniji je prodano oko 268.000 tisuća tona čipsa, u odnosu na 12 posto manje tijekom 2002. 
 

www.vidi.hr/Zdravlje i medicina/ 23.9./27.10.2006.

Now I suggest going to the site ( FreePornHq.Net ) and have a good time you'll find, of course, in the meantime, to please you even more you offer different language options, for example, for German ( Freier Porno ) you may come to the address. But, of course, not just German Portuguese service offer like as T ( Pornografia Grátis ) that the point is to provide enjoyment and to enjoy our page we enjoy doing anyway. Of course, you also we haven't forgotten about that Russian in Russia ( бесплатно порно ) address of our service you can get. In the meantime, our industry is important one of the visitors, we haven't forgotten them either, we have prepared a pretty nice area for the Japanese in this field we hope you'll be glad you our in the Japanese ( 無料ポルノ ) connection using the Japanese, you will be able to get service. We don't have the blog in your opinion? Of course, there's our blog that details more clearly with our content we aim to achieve so to achieve this, se ( Hd Porn ) a snapshot of all the content we have added to our site address address address and are constantly changing as this is given we hope that you'll enjoy our blog. Finally, I want to pass our address to your plurk to address this, we have also updated the snapshot if you want to reach ( Free Porn ) and click the link contact us at the address you instant content update, as well as quality that you can continuously Follow us and a world-renowned social networking plurk to encourage our followers at we hope you will be pleased with all the services. Hopefully you'll have a nice time.